Projekty edukacyjne

„Jak starożytne światynie budowano?” to projekt realizowany przez grupę 4 uczniów klasy II a (Kacper Walewski, Paweł Kuśmierczyk, Piotr Kowalczyk, Maciej Młynarczyk).

Uczniowie w czasie pracy nad projektem gromadzili fakty, ciekawostki, schematy i zdjęcia wybranych budowli starożytnych. Na przykładzie Partenonu greckiego analizowali plan, materiały, elementy konstrukcyjne, rodzaje kolumn i dekoracji wykorzystywanych w czasie budowy starożytnych świątyń. Informacje wykorzystali przy wykonaniu plansz informacyjnych i prezentacji multimedialnej.

Wykonali również przestrzenny model Partenonu, który posłużył jako element prezentacji projektu w czasie zajęć dla grupy klas II.

 „MODA KOBIECA NA PRZESTRZENI WIEKÓW”  to projekt realizowany przez grupę 3 uczennic klasy drugiej (Wiktorię Potocką z kl. II c, Aleksandrę Zamachowską i Paulinę Gąszcz z kl. II a).

Uczestniczki w czasie pracy nad projektem wyszukiwały informacje, zdjęcia, rysunki dotyczące mody kobiecej w poszczególnych epokach począwszy od starożytności po modę współczesną (w tym rodzajów tkanin, dodatków do strojów, fryzur, makijażu, biżuterii). Redagowały opisy dotyczące mody, które wykorzystały przy wykonywanych planszach informacyjnych. Wykonały zestawy rysunków przedstawiających stroje kobiece inspirowane wybraną epoką, stylem w sztuce. Przygotowały również stroje zaprezentowane w czasie podsumowania projektu.

 Fotorelacja