Projekty
edukacyjne
„Jak starożytne światynie budowano?” to projekt realizowany przez grupę 4 uczniów klasy
II a (Kacper Walewski, Paweł Kuśmierczyk,
Piotr Kowalczyk, Maciej Młynarczyk).
Uczniowie w
czasie pracy nad projektem gromadzili fakty, ciekawostki, schematy i zdjęcia
wybranych budowli starożytnych. Na przykładzie Partenonu greckiego analizowali
plan, materiały, elementy konstrukcyjne, rodzaje kolumn i dekoracji
wykorzystywanych w czasie budowy starożytnych świątyń. Informacje wykorzystali
przy wykonaniu plansz informacyjnych i prezentacji multimedialnej.
Wykonali
również przestrzenny model Partenonu, który posłużył jako element prezentacji
projektu w czasie zajęć dla grupy klas II.
„MODA KOBIECA
NA PRZESTRZENI WIEKÓW” to projekt realizowany przez grupę 3 uczennic klasy
drugiej (Wiktorię Potocką z kl. II c,
Aleksandrę Zamachowską i Paulinę Gąszcz z kl. II a).
Uczestniczki w
czasie pracy nad projektem wyszukiwały informacje, zdjęcia, rysunki dotyczące
mody kobiecej w poszczególnych epokach począwszy od starożytności po modę
współczesną (w tym rodzajów tkanin, dodatków do strojów, fryzur, makijażu,
biżuterii). Redagowały opisy dotyczące mody, które wykorzystały przy
wykonywanych planszach informacyjnych. Wykonały zestawy rysunków
przedstawiających stroje kobiece inspirowane wybraną epoką, stylem w sztuce.
Przygotowały również stroje zaprezentowane w czasie podsumowania projektu.
Fotorelacja
|