Aktualności



"Motylki" zamieniają się w kucharzy

15 października najmłodsze przedszkolaki z grupy „Motylki” przygotowały zdrowe, pyszne kanapki z warzywami oraz owocowe szaszłyki. 

Przed przystąpieniem do pracy starannie umyły ręce, założyły fartuszki oraz dumne czapki „Małych Kucharzy” Samodzielnie smarowały pieczywo masłem, dobierały ulubione składniki, zarówno do kanapek, jak i do szaszłyków. 

Dzięki tego typu zajęciom dzieci kształcą w sobie odpowiednie nawyki żywieniowe, rozwijają kreatywność i dbałość o higienę podczas spożywania posiłków. 

Okazało się, że dzieci bardzo lubią warzywa i owoce a najbardziej smakują im dania zrobione własnoręcznie. 



"Sówki" robią sok

Sówki w minionym tygodniu rozmawiały o darach jesieni: owocach, warzywach. Malowały drzewa owocowe, robiły mozaikę z dyni oraz wyciskały smaczny i zdrowy sok owocowo-warzywny, który cieszył się dużym zainteresowaniem i szybko zniknął. 

Tworzyły również stworki-potworki z warzyw i wykałaczek. Sówki to bardzo kreatywne dzieciaki.


"Jeżyki" poznają wartości odżywcze owoców i warzyw

Jesień to doskonały czas na owocowo – warzywne zbiory oraz kształtowanie u dzieci prawidłowych zasad odżywiania, W dniach od 12.10 - 16 października w sali "Jeżyków" pojawił się kącik pełen pachnących warzyw i owoców. Dzieci poznały ich nazwy, degustowały smaki, dowiadywały się jaki mają wpływ na nasze zdrowie i dlaczego powinniśmy je spożywać. Przedszkolaki wysłuchały szeregu opowiadań, wierszy oraz piosenek, a także wcieliły się w różne role teatralne (inscenizacja wiersza p/t „Rzepka”, „Urodziny Marchewki”, w których myślą przewodnią było uświadomienie, jak ważną rolę odgrywają owoce i warzywa w zdrowym stylu życia. W dniu owocowo warzywnym urządziliśmy wielką ucztę owocowo warzywną. Z przyniesionych warzyw robiły kanapki, a z owoców robiły sałatkę owocową (tarły marchewkę i jabłka).                                                                                                     „Jeżyki” wykonały wiele prac plastycznych odzwierciedlających zdobytą dotychczas wiedzę prozdrowotną a co najważniejsze, zajęciom tym towarzyszyły duże emocje, radość i fajna zabawa.



"Jeżyki" wzięły udział w konkursie

Grupa „Jeżyki” przystąpiła do konkursu plastycznego pod hasłem „Rodzina to miłość. Jakie inne wartości pielęgnuje Twoja rodzina”, organizowanego przez MGOPS w Końskich oraz Zespół Interdyscyplinarny d/s Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie. Celem konkursu jest:

·         promowanie wartości rodzinnych

·         zachęcanie do powielania dobrych wzorców

·         rozwijanie umiejętności wyrażania własnych uczuć i przekonań

·         budzenie wrażliwości twórczej wśród dzieci.

Zadaniem przedszkolaków było wykonanie samodzielnie prac plastycznych. W konkursie wzięło 9 dzieci. Powstały bardzo ciekawe i ładne prace. Czekamy teraz na ogłoszenie wyników konkursu.


Zajęcia taneczno-rytmiczne w grupie "Wiewiórki"

W grupie "Wiewiórki", oprócz zajęć obowiązkowych, wynikających z realizacji  podstawy programowej, realizowane są również zajęcia dodatkowe - zabawy rytmiczno-taneczne i kreatywne zabawy teatralne.  Realizowanie zajęć rytmicznych pozwoli rozbudzić u dzieci zamiłowanie do rytmicznego ruchu przy akompaniamencie muzyki lub śpiewu piosenki, rozwinąć pamięć muzyczną i ruchową oraz umiejętność uczenia się melodii, zapamiętywania rytmów i następstwa ruchów w powiązaniu z muzyką. Ćwiczenia rytmiczno-ruchowe mają przyczynić się do wykształcenia u dzieci dyscypliny, koncentracji, przystosowania się do pracy w zespole oraz wpłynąć korzystnie na rozwój uzdolnień muzycznych dziecka. Wiewiórki chętnie uczestniczą w zajęciach, bawią się nimi, rytmizują wiersze, śpiewają piosenki oraz tańczą wykorzystując różne przybory.



Zajęcia teatralne w grupie "Wiewiórki"

"Kreatywne zabawy teatralne" to kolejne zajęcia dodatkowe realizowane w grupie "Wiewiórki". W trakcie zajęć dzieci odkrywają  własne  możliwości i  uzdolnienia artystyczne, potrafią słuchać, tworzyć i wyrażać własne przeżycia, odczuwają radość i satysfakcję z pozytywnych efektów swoich działań. Bardzo ważnym celem zabaw teatralnych jest wyzwalanie u dzieci motywacji do pokonywania trudności w kontaktach z rówieśnikami. 

W tym tygodniu Wiewiórki w ramach zabaw teatralnych przedstawiły w swojej grupie teatrzyk sylwet na podstawie wiersza B. Formy "Przygotowania do zimy". Była widownia i mini scena, na której chętni aktorzy swobodnie i bez tremy manipulowali sylwetami. Jest to początek nowych, kreatywnych poczynań "Wiewióreczek". 



Sówki pokonują ścieżkę sensoryczną

Na co dzień dziecko nie ma możliwości stymulowania obszarów podeszwy stóp, ponieważ większość czasu spędza w obuwiu bądź skarpetach. 

By pobudzać receptory dotykowe znajdujące się w stopie lub dłoniach, "Sówki" pokonywały ścieżkę sensoryczną z różnego rodzaju faktur i elementów do pokonania. Takie ćwiczenia wpływają na sprawność motoryczną, równowagę i koordynację ruchową. Receptory w stopach pozwalają dziecku odkryć własne preferencje czuciowe i rozwijać różnicowanie dotykowe. 



„Motylki”, „Sówki”, „Jeżyki” i „Wiewiórki” sadzą dęby 

8 października, przedszkolaki gościły przedstawiciela Nadleśnictwa Barycz Pana Kamila Kubickiego. Spotkanie połączone było z lekcją poświęconą bezpieczeństwu w lesie: „Wycieczka do lasu, odpowiedni strój, plecak bezpiecznego turysty, czy zasady bezpiecznego przebywania z psem w lesie”. Pan Kamil Kubicki również przywiózł sadzonki dębów. Każda grupa z dużym zaangażowaniem wraz ze swoją wychowawczynią sadziła drzewka w pobliżu szkoły tworząc dębową aleję. Później będą podziwiać jak rosną. Sadzenie drzew przez dzieci jest dużo efektywniejsze, więc opiekę nad dębami dzieci potraktują poważnie. A mając blisko plac zabaw przedszkolaki przy okazji będą sprawdzać czy drzewek nie trzeba podlać. Zasadzony dąb to będzie ich pamiątka na lata.

W spotkaniu uczestniczyli też przedstawiciele Komendy Powiatowej Policji w Końskich ze słynnym „Koziołkiem Spoko”, który wprowadził radosny nastrój. Policjanci udzielili przedszkolakom praktycznych porad związanych z bezpieczeństwem na drodze i rozdawali dzieciom odblaski.



Spotkanie "Wiewiórek" z leśnikiem i policjantem 

W czwartkowy, jesienny dzień dzieci z grupy „Wiewiórki”, wspólnie ze swoimi kolegami przedszkola, spotkały się z leśnikiem. Gość przypomniał dzieciom zasady zachowania w lesie i to, że las to płuca człowieka. Na zakończenie wizyty dzieci wspólnie z Panem Leśnikiem sadziły drzewa na placu szkoły. 

Koziołek Spoko - maskotka policji wraz funkcjonariuszami przypomnieli dzieciom zasady bezpiecznego poruszania się po ulicach. Dzień u „Wiewiórek” zakończył się wykonaniem z materiału ekologicznego drzew. 

Następnego dnia dzieci w grupach malowały farbami swoje drzewo jesienne.



Wiewiórki poznają literki i  bawią się nimi

We wtorkowych zajęciach „Wiewiórki” poznały pierwszą spółgłoskę - m, M jak most.  Zabawy ruchowe ze śpiewem, budowanie różnych mostów z klocków w grupach z liderem, poznawanie różnych rodzajów mostów, były wstępem do samego wprowadzania literki. Dzieci oznaczały  niebieskimi i czerwonymi „cegiełkami” samogłoski i spółgłoski, potrafią wyjaśnić  nazwę - samogłoska i spółgłoska. Podczas zabaw sensorycznych „Wiewiórki” bawiły się produktami spożywczymi, po czym poznane literki obsypywały, układały literę „m” ustawiając się w jej kształt, kolorowały ją kredkami. Zabawy sprawiły dzieciom dużo radości.



Pracowity tydzień u „Jeżyków” 

W „językowej” gromadce jesienny nastrój zapanował na dobre. Jesień to bardzo wyjątkowa, wdzięczna i kolorowa pora roku, która przynosi wiele darów z parku, lasu czy ogrodu. Dzieci rozpoznawały drzewa liściaste i iglaste. Tworzyły piękne prace plastyczne: „Pani Jesień” z wykorzystaniem naturalnych materiałów – liści „Jesienne drzewa” z wykorzystaniem kolorowych nakrętek, farby, makaronu, kolorowego papieru. Trzeba przyznać, że dzieci bardzo się starały a prace są wyjątkowo ciekawe i bardzo ładne. 

Miłym akcentem tygodnia było wykonanie przez dzieci „Skarpetkowego teatrzyku” - „Skarpetkowy rozweselacz” w ramach zajęć „Kreatywne zabawy teatralne”. „Jeżyki” wykazały się pomysłowością, kreatywnością i poczuciem humoru. Dzieci świetnie się bawiły.



Zajęcia plastyczno - techniczne w grupie Sówki

W piątek, 2 października, w ramach zajęć plastyczno-technicznych, twórcze Sówki poznawały barwy zimne i ciepłe oraz kolory podstawowe i pochodne. Z poznanych barw powstały piękne krajobrazy.



Dzień Chłopaka w grupie "Wiewiórki"

30 września z okazji Dnia Chłopaka, chłopcy z grupy Wiewiórki zdawali egzamin i zostali przyjęci do "KLUBU NIEZWYKLE UPRZEJMYCH CHŁOPCÓW - DŻENTELMENÓW". Egzamin obejmował odpowiedzi na pytanie dziewczynek "Jaki powinien być uprzejmy chłopak?", golenie drewnianymi  patyczkami  brody chłopców, zadanie "tak-nie", odpowiedzi na pytania dotyczące dobrych manier, konkurs - kto szybciej wypije sok, kalambury - rozpoznawanie tytułów bajek, przygotowanie przez chłopców  deseru z ciastoliny. Przerywnikami w zadaniach były tańce. Na zakończenie wesołego Dnia Chłopaka było złożenie przyrzeczenia, wręczenie przez dziewczynki prezentu swoim kolegom a także podarowanie słodziutkiego lizaczka każdej dziewczynce. Dzień był wesoły, pełen niespodzianek i dużej aktywności wszystkich dzieci.



Dzień Chłopaka w grupie Sówki

30 września to dzień wyjątkowy - to święto wszystkich chłopców.

Chłopcy, aby dostać od dziewczyn ODZNAKĘ SUPER CHŁOPAKA musieli się troszkę napracować i wykazać wiedzą. Pani Monika wraz z dziewczynkami przygotowała dla chłopców kilka zadań. Po zaprezentowaniu się naszych misterów podczas hip-hopowego tańca musieli wykazać się wiedzą ze znajomości marek samochodów, liczeniu sztang, a także wykonaniu różnych sprawności, m.in.: pompki, strzelanie piłką do bramki oraz slalom między pachołkami na czas. Po krótkiej naradzie dziewczynek z Panią, jednogłośnie przyznaliśmy wszystkich chłopcom Odznaki oraz prezenty, a dziewczynki od chłopców dostały kwiaty z balonów.



Dzień Chłopaka w grupie Motylki

W środę 30 września świętowaliśmy Dzień Chłopaka. 

Chłopcy musieli się trochę postarać - pokonać tor przeszkód, aby zdobyć odznakę super chłopaka, koronę oraz prezen, o który zadbali rodzice. Dziewczynki pomogły przygotować również poczęstunek dla kolegów.

Mali dżentelmeni nie zapomnieli także o swoich koleżankach i podarowali im w podziękowaniu lizaki.

To był bardzo radosny i pełen niespodzianek dzień. 



Dzień Chłopaka w grupie „Jeżyki’ 

„W tym dniu szczególnym – września trzydziestego.

Witamy serdecznie chłopaka każdego.

Dzisiaj Święto Wasze, dzień prezentów życzeń

innych przyjemności już nawet nie zliczę !” 

Nasi chłopcy z grupy „Jeżyki” w tym tygodniu, 30 września, obchodzili swoje święto „Dzień Chłopaka”.
Było mnóstwo zabawy, radości i rywalizacji w której wszyscy wygrali. Chłopcy musieli się wykazać wiedzą i wykonać zadania: rzucanie do celu, odgadywanie marek samochodów, wykonanie tańca „połamańca”, popychanie piłki między pachołkami. Wyczyny chłopców były przez jurorki punktowane i skrupulatnie zliczane. Dziewczynki wręczyły chłopcom upominki, laurki i dyplomy.                                                                      

Mamy nadzieję, że tym sprawiliśmy radość naszym chłopcom i z przyjemnością będziemy wspominać ten dzień.



 "Wiewiórki" szukają jesieni

W pogodny wrześniowy  dzień Wiewiórki wybrały się na  poszukiwanie Pani Jesieni. Ale gdzie jej szukać, gdzie się ukryła? - zastanawiały się dzieci. Na placu zabaw były, w brzozowym przedszkolnym  lasku szukały, pod krzaczkami też. I nic, nigdzie jej nie było. Jakie było zdumienie dzieci, gdy wróciły do swojej sali i zobaczyły kolorową, radosną Panią Jesień, którą serdecznie przywitały. Zaśpiewały jesienne piosenki i zaprosiły do pozostania na dłużej.



Dzień Przedszkolaka w grupie "Sówki"

W tym dniu w sposób szczególny świętowaliśmy z dziećmi to, że są super przedszkolakami. Tego dnia tańczyliśmy, śpiewaliśmy, braliśmy udział w konkursach, zabawach z chustą oraz ćwiczeniach na wspólnym powietrzu. Święto jest dobrą okazją, aby zwrócić uwagę innych osób na potrzeby dzieci w wieku przedszkolnym.



Dzień Przedszkolaka w grupie "Wiewiórki"

„Hej maluchy, hej starszaki, swój dzień mają przedszkolaki”.

W miniony poniedziałek Wiewiórki, podobnie jak wszystkie przedszkolaki, miały swoje święto. Tańczyły, karmiły się wzajemnie z zakrytymi oczami, brały udział w różnych konkursach, składały ślubowanie i były pasowane na „Super Przedszkolaka”. Swoje talenty przedstawiły na czerwonym dywanie w programie „Mam talent”.  Dzień upłynął pod znakiem zabaw, radości i uśmiechu. Tego wszystkiego życzymy każdemu przedszkolakowi.



Dzień Przedszkolaka w grupie "Motylki"

21 września najmłodsze przedszkolaki uroczyście obchodziły Dzień Przedszkolaka. 

W tym dniu dzieci brały udział w grach i zabawach, które z każdym krokiem przybliżały ich do zdobycia medalu Super Przedszkolaka. "Motylki" bawiły się z chustą animacyjną, tańczyły przy ulubionej muzyce, znalazł się również czas na malowanie twarzy, kino z popcornem oraz pyszny poczęstunek.  

Wszystkim Przedszkolakom życzymy dużo dziecięcej radości oraz wielu pięknych chwil!



Dzień Przedszkolaka w grupie „Jeżyki” 

20 września -  to dzień ważny dla wszystkich przedszkolaków w całej Polsce, bo to Ogólnopolski Dzień Przedszkola .

„Jeżyki” świętowanie rozpoczęły w poniedziałek 21 września od nadmuchiwania kolorowych balonów, które przyczyniły się później do wspanialej zabawy. Dzieci brały  udział w konkurencjach sportowych i zabawach integracyjnych. Bawiliśmy się przy największych przebojach dla dzieci. W ogrodzie przedszkolnym „Jeżyki” robiły bańki mydlane i uczestniczyły w zabawach z wykorzystaniem chusty animacyjnej. Radość i śmiech uczestników świadczyły o wspanialej zabawie. Na zakończenie dzieci otrzymały medale „Super Przedszkolaka”.  

Z okazji Dnia Przedszkolaka
życzę wszystkim dzieciom,
spełnienia marzeń, uśmiechu
na twarzy i cudownych przyjaciół.
Niech przygoda towarzyszy każdemu
Waszemu dniu, a zabawa
a zabawa dostarcza jak najwięcej radości!



Co słychać u "Wiewiórek?"

Kolejny tydzień wspólnej aktywności Wiewiórki mają za sobą. Tematem przewodnim był temat „Nasze przedszkole”. Wiele pozytywnych emocji dostarczyły dzieciom odgrywane przez nich  scenki dramowe, w których same dochodziły do wniosku, że dobre maniery obowiązują każdego i wszędzie, samodzielne rozwiązywanie konfliktów pozwala rozwiązywać najtrudniejsze sytuacje. Wiele osób dba o to, aby dzieci w przedszkolu czuły się bezpiecznie i zdrowo, aby wszystkie sprzęty i urządzenia pracowały bez problemu. Takimi osobami są pani intendentka Karolina, która zapewnia  smaczne i zdrowe posiłki, pani woźna Anita - pilnuje aby nikt niepożądany nie wszedł na teren szkoły, przedszkola. Natomiast pan konserwator Wiesiek czuwa, aby nie brakło prądu, aby woda nie ciekła z kranu. Pani Kasia - pedagog szkolna, wspólnie z dziećmi rozwiązuje konflikty, panuje nad ich  emocjami. Wszystkie te osoby Wiewiórki gościły w swojej sali słuchając ciekawostek dotyczących ich pracy, były w  ich miejscach pracy, oglądały z bliska różne przedmioty, np. imadło, kasetkę na pieniądze. Była to doskonała lekcja doradztwa zawodowego, poznawania różnych zawodów i szacunku dla ludzi ich wykonujących.



Co robią "Sówki"?

Sówki eksperymentują, tworzą, ćwiczą i stawiają hipotezy. 

Chodź nas było mało, pracowaliśmy cały tydzień pełną parą. Twórcze Sówki stworzyły na zajęciach makietę miasta wraz ze znakami drogowymi. Ćwiczyły sprawność jak policjanci pokonując tor przeszkód, uczyły się także o płynach różnej ciężkości i gęstości.



Wycieczka  „Jeżyków” na przejście dla pieszych 

W tym tygodniu przedszkolaki z grupy „Jeżyki” brały udział w zajęciach związanych z bezpieczeństwem na drodze, które miały na celu utrwalenie wiedzy dzieci na temat prawidłowego poruszania się po drodze.

Wiedzę o ruchu drogowym zdobytą na zajęciach postanowiliśmy zastosować w praktyce podczas wycieczki na przejście dla pieszych dnia 15 września w pobliże naszego przedszkola. Pani Ela przypomniała przedszkolakom, jak zachować się podczas wyjścia na wycieczkę (dla bezpieczeństwa wszyscy założyli kamizelki odblaskowe). W czasie przemarszu dzieci zwróciły szczególną uwagę na wybrane znaki drogowe, sposób oznakowanie przejścia dla pieszych, obserwowały też zachowanie pieszych i pojazdów oraz grupowo przechodzili na drugą stronę ulicy z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.  Przy drodze spotkaliśmy Pana Policjanta, który bardzo chętnie pokazał dzieciom samochód policyjny i opowiedział o swojej pracy. Po przyjściu do przedszkola dzieci wykonały pracę plastyczną „Znaki drogowe”.



Sensoryczne zabawy u „Motylków”

Przedszkolaki z najmłodszej grupy „Motylki” uwielbiają zajęcia z panią Anitką.

Sensoryka dla Smyka to zajęcia ogólnorozwojowe dla najmłodszych. Poprzez różne zabawy sensoryczne, które dostarczają różnorodnych bodźców zmysłowych, dzieci poznają świat i rozwijają zmysły. W trakcie zajęć mają okazję badać, ekspolorować wykorzystując przy tym zarówno zmysły wzroku, słuchu, dotyku, ale również smaku i zapachu oraz czucia ruchu. Sensoryka dla Smyka to rozwojowa i sprawiająca wiele radości zabawa, podczas której dzieci mają okazję dotykać, ugniatać, przesypywać, poznawać różnorodne struktury i faktury, a co ważne brudzić się do woli!



Witamy w nowym roku w grupie " Wiewiórki".

    Wiewiórki bardzo aktywnie spędziły pierwsze dni w przedszkolu, nowej grupie, z nowymi kolegami, koleżankami i panią Małgosią. Zapoznały się z nową salą, same ustaliły zasady funkcjonowania grupy "Wiewiórki", pracowały w swoich książeczkach. Dużo radości sprawiły dzieciom zabawy z emocjami, odgrywanie scenek, w których złościły się, uśmiechały do siebie. Lumenki - stworki wykonane przez dzieci rozświetlają ich salę. Przedszkolaki wykleiły własne skrzynie skarbów ze skarbów, które w sali ma Pani Małgosia.Zaglądały do tej skrzyni i były zdziwione, że takie dziwne te skarby: wykałaczki, wełna, wata, nasiona, lupa, folia aluminiowa, korki, płatki kosmetyczne, ale doszły do wniosku, że takie skarby w przedszkolu są potrzebne. Pobyt na świeżym powietrzu, obserwowanie jaskółek, ich gniazd pod dachem hali sportowej naszej szkoły i zabawy na nowym placu zabaw również sprawiły dzieciom  wiele radości. W trudnym czasie pandemii, gdy w sali nie ma przedmiotów nie dających się dezynfekować, Wiewiórki rozłożyły na podłodze piankowe  puzzle, które służą jako dywan i zrobiło się w sali cieplej.


Pierwsze wesołe zabawy „Jeżyków” na placu zabaw 

„Jeżyki” uwielbiają zabawy pod gołym niebem. 

Szaleństwa na świeżym powietrzu, na huśtawkach, zjeżdżalni, są świetną zabawą, ale także prawdziwą nauką. Plac zabaw jest dla dzieci miejscem codziennej zabawy podejmowanej indywidualnie lub wspólnie z rówieśnikami. Jest źródłem radości, relaksu, odpoczynku, nabywaniu wielu sprawności. Poprzez zabawę na placu zabaw ćwiczy wiele umiejętności, które przydadzą mu się przez wiele następnych lat. Tak więc korzystając z ładnej pogody „Jeżyki” bawiły się świetnie. Następnym razem będą się bawić już na nowo otwartym placu zabaw.



Jak "Sówki" spędziły pierwszy tydzień w przedszkolu?

Pierwszy tydzień w grupie Sówki minął aktywnie na placu zabaw i świeżym powietrzu, jak również z atrakcjami w sali. Dzieci bardzo szybko zaadaptowały się w grupie i świetnie się ze sobą czują. Wspólne zabawy i tańce dają wiele radości naszym przedszkolakom. W tym tygodniu wspominaliśmy wakacje, dzieci wykonywały portrety swoich kolegów i koleżanek z grupy, jak również swoich pań wychowawczyń.



Mamy nowy plac zabaw

Przedszkole w Stadnickiej Woli doczekało się nowego, pięknego placu zabaw. Dziecięcy raj powstał w ramach Budżetu Obywatelskiego "Przebudowa edukacyjnego przystanku rowerowego przy Zespole Placówek Oświatowych w Stadnickiej Woli". Zabawa jest integralną częścią rozwoju najmłodszych, a place zabaw miejscem, gdzie dzieci poszerzają swoje horyzonty, rozwijają umiejętności poznawcze, wyobraźnię i motorykę. Urządzenia są dużym wsparciem dydaktycznym dla nauczycieli – mogą poprzez eksperymenty przekazywać wiedzę w sposób ciekawy i angażujący. Przedszkolaki nie mogą się już doczekać zabaw na nowym placu zabaw.


ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2020/2021 W PRZEDSZKOLU

We wtorek, 1 września, przedszkolaki rozpoczną nowy rok szkolny.
Spotkania rodziców i dzieci z wychowawczyniami
odbędą się w auli szkolnej 
według poniższego harmonogramu:

  • godz. 11.00 - grupa "Wiewiórki" - wychowawczyni: p. Małgorzata Wiśniewska
  • godz. 11.30 - grupa "Jeżyki" - wychowawczyni: p. Elżbieta Dąbroś
  • godz. 12.00 - grupa "Sówki" - wychowawczynie: p. Monika Śliwak i p. Anna Ziółkowska
  • godz. 12.30 - grupa "Motylki" - wychowawczynie: p. Marlena Skroś i p. Katarzyna Cuper


Zwracamy się z prośbą o zachowanie zasad bezpieczeństwa.

W dniu rozpoczęcia roku szkolnego prosimy o korzystanie z WEJŚCIA NR 1.

Do szkoły z dzieckiem może wejść jeden opiekun.
Rodzic powinien mieć założoną maseczkę, zdezynfekować ręce przy wejściu do szkoły.

Prosimy również o zabranie długopisów.

20 sierpnia 2020 r.

Drodzy Rodzice

Dnia 24.08.2020 r. na drzwiach w przedsionku szkoły
zostaną wywieszone listy przedszkolaków (z podziałem na grupy)
przyjętych do Przedszkola Sowa na rok szkolny 2020/21
.