Jadłospis

       

PONIEDZIAŁEK 19.04.2021 r.: 

Śniadanie: Kanapka (chleb pszenny, żytni 35 g) 35 g z twarożkiem półtłustym 20 g i miodem 5 g. Jabłko 1/2. Kakao 150ml. Herbata 150 ml z cytryną i miodem 4 g.

Drugie śniadanie: Budyń śmietankowy 150 ml (mleko, soja), pestki dyni 15 g.

Obiad: Zupa pomidorowa 250 ml z ryżem 20 g. Paluszki rybne 60 g z sosem warzywnym 100 g (marchew, pietruszka, seler, cebula). Ziemniaki 150 g. Kompot wieloowocowy 150 ml (wiśnia, malina, jeżyna, jabłko).

Podwieczorek: Chrupki kukurydziane 15 g.


WTOREK20.04.2021 r.: 

Śniadanie: Żurek - wyrób własny 250 ml z kiełbasą 60g. Chleb pszenny, żytni 35 g. Papryka 20 g. Herbata 150 ml z cytryną i miodem 4 g.

Drugie śniadanie: Koktajl jogurtowo - malinowy 150 ml.

Obiad: Zupa fasolowa 250 ml.Pulpet z fileta z indyka 80 g w sosie koperkowym 150 ml. Kasza bulgur 40 g. Buraczki na ciepło 100 g (buraki, masło). Kompot wieloowocowy 150 ml (wiśnia, malina, jeżyna, pomarańcza, jabłko).

Podwieczorek: jogurt naturalny 150 g.


ŚRODA 21.04.2021 r.: 

Śniadanie: Płatki kukurydziane 20 g z mlekiem 3,5% 150 ml. Chleb pszenny, żytni 35 g z masłem 3 g. Jabłko 1/2. Herbata 150 ml z cytryną i miodem 4 g.

Drugie śniadanie: Serek "Polskie smaki" 135 g, crispy gruszka 9 g.

Obiad: Zupa ogórkowa 250 ml. Spaghetti z sosem mięsno-warzywnym (makaron pszenny 40 g, szynka wieprzowa 70 g, koncentrat pomidorowy, marchew, pietruszka, seler, czosnek, bazylia, oregano). Kompot wieloowocowy 150 ml (jabłko, pomarańcza, malina, wiśnia, jeżyna).

Podwieczorek: Gruszka 200 g.


CZWARTEK 22.04.2021 r.: 

Śniadanie: Kanapka (chleb pszenny, żytni 35 g) z pasztetem z soczewicy 10 g. Pomidor 30 g. Masło 5g. Kawa mleczna 150 ml. Herbata z cytryną i miodem150 ml.

Drugie śniadanie: Sok jabłkowo - gruszkowy 150 ml, orzech nerkowca 15 g.

Obiad: Krupnik z kaszą jęczmienną 250 ml. Kotlet mielony 80g. (karkówka, szynka wieprzowa, jajko, cebula, bułka tarta pszenna, olej rzepakowy, przyprawy). Ziemniaki 150 g. Marchewka z jabłkiem i jogurtem naturalnym 100 g. Kompot wieloowocowy 150 ml (wiśnia, malina, jeżyna, jabłko).(jajko,mąka pszenna)

Podwieczorek: Serek "Polskie smaki" 135 g (mleko), jabłko ~ 90 g.


PIĄTEK 23.04.2021 r.: 

Śniadanie: Kanapka (chleb pszenny, żytni 35 g, masło 5 g) ze schabem pieczonym 10 g, sałatą 5g, pomidorem 20g. Kawa mleczna 150 ml. Herbata 150 ml z cytryną i miodem 4 g.

Drugie śniadanie: Banan ~ 200 g, nasiona słonecznika 15 g.

Obiad: Zupa jarzynowa 250 ml. Makaron trzy kolory 40 g z białym serem 60 g (makaron, twaróg półtłusty, jogurt naturalny, cukier z wanilią). Kompot z owocami 150 ml (wiśnia, malina, jeżyna, jabłko). 

Podwieczorek: Pomarańcza ~ 250 g


Alergeny występujące w posiłkach: mleko krowie i produkty pochodne, ryby, pszenica, owies, żyto, seler, orzechy, migdały, soja, sezam, gorczyca.

Dokładny wykaz wszystkich surowców i gramatury znajdują się u pani intendentki, są do wglądu w poniedziałki od godz. 9.30 – 11.00.